I.Boice | Iranian Boice Community


140720 CNBLUE with Yu-ming

آقای یو مینگ که مجری برنامه ی Tencent Celebrity این عکس رو توی Weibo خودش آپدیت کرده!!



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت22:24---30 تير 1393
ممنون
پاسخ: خواهش عزیز :*


زهرا
ساعت16:02---30 تير 1393
سلام
من تازه با وبتون اشنا شدم و به خاطر زحمات زیادی که میکشید ممنونم
یه سوال داشتم چرا هر چی فایل از این سایت دان میکنم بعدش باز نمیشه؟
پاسخ:ببخشید پوران,ببخشید چی دان کردید که نشده؟؟؟خبر بدید تا بررسی کنیم ,ممنون که خبر دادی و خیلی ممنون که به اینجا میای


پریسا
ساعت11:46---30 تير 1393
سلام به همه ی نویسنده های این وب زیبا و کامل!
من cnblue رو یه سالی میشه که میشناسم ولی تازه با وبتون اشنا شدم!! خیلی عالیه!
ممنون از همه ی شما ;-)
پاسخ: سلام ممنون, خیلی خوش اومدی عزیزم :)


مهسا19
ساعت5:42---30 تير 1393
کاش مام می تونستیم از این آپدیتا انجام بدیم یعنی میشه یه روز عکسمونو با پسرا آپ کنیم؟
پاسخ:آرزو بر ما عیب نیست :) ایشالا!!


rose
ساعت4:56---30 تير 1393
YongI jeh gashng oftadeh bezanam be takhteh rang rokhsh bargashteh na puran jon
پاسخ: اره.موافقم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 30 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com